HEJ!

Vill skriva brev till människor och trasslar in mig i datasladden. (Alltså Familjens pantamera-låt <3)
Livslyckan är tillbaka efter fin dag igår, vet inte vad som hände men det slog om och det var värt. Idag har jag skrivit på en skoluppgift LIKE A GALNING och det var kul för den blev klar (haha). Smider asbra plan inför helgen som börjar imorgon (JA MINA VÄNNER, IMORGON ÄR DET FREDAG! Jag ska dock plugga men never the less liksom) eftersom jag inte har tid å ha mer än en plan denna helg. Så den måste bli bra.
Nästa helg ärde kristi himmelsfärd slog mig nu och livet blev så. Mycket. Bättre.

Livslycka är så jävla värt jag är så glad att den satte sig på mitt huvud igen. Vill göra en lista så som jag gör när jag är rolig. Ska inte, lovar. Sen kanske hehehe. Innan jag återvänder till Grey's reprisen på tv (<333333) vill jag bara fråga följande; VARFÖR ÅKER MÄNNISKOR TILL PARIS? VARFÖR ÄR INTE MÄNNISKOR JAG? Åh saknar Paris så mycket att jag dör hela tiden. Vill bara tillbaka och promenera runt, andas och dricka kaffe. Höra franska. Skämmas för mitt franska uttal. Äta crêpes. Gå över Seine. Sitta på amelie-gräsmattan (ok den vid Sacré-Cœur) och läsa om fanatiker. Okej det var bara det. Saknar Paris, Älskar Livet. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0