du doftar så gott och dansar så bra/dansen tog slut med vart skulle de gå/du dricker vin för njutningens skull, men jag gillar vin för då blir jag full

idag är det fyra år sen. snart är det april. det går fort, tiden är kort. men jag är egentligen fortfarande för tankspridd för att knyta ihop ett inlägg på min blogg, igår skrev jag ut halva mitt huvud på min blagg nambah two men det var bra! jag skulle göra det här om jag orkade censurera, fast jag inte borde censurera??? men den här bloggen är så himla officiell. och min persika <3
vi får se. än är jag någon annanstans osv. inspireras mest av fin musik för den kräver så lite om man inte vill. sånt som inte vill ha något i gengäld inspirerar mig. hoppas ni har det fint!!

(gjorde världens fetaste inlägg igår som faktiskt måste upp här med. det var ju så länge sen! (man förstår nog mest vad jag refererar till med "det var så länge sen" när man sett inlägget)).



Cornelis - Original Motion Picture Soundtrack



bilderna är från en dag efter nyår i skåne, min hund som vinkar "hej." och en glad jessica på världens mysigaste föreställning med en blixt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0