umbrella (ella)

idag regnade det lite och det är snart april. typ nio dagar (?). wattaaafak. går och lägger mig.
skoja. ska sätta mig och plugga. som aldrig förr, ungefär. vill mest ligga i en säng och mysa.
kvittrar istället och känner mig ovärd (ang. kvittret, inte livet. bittert om det hade varit livet. och ja, alltså kvittra som i twittra).
annars krigar jag så himla hårt för att få ihop en värd playlist på mitt nya spotifykonto. inte lätt må jag säga. hoppas ni mår bra!!! det gör jag. puss



hallå! jag tror jag gör det mesta på bloggen halvt i sömnen, tex skriver en håkantext under en bild där det är patrick the starfish som säger "let's get naked".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0