stress och fiskar

stackars lilla persika har helt fallit i glömska. har för mycket i mitt huvud för att fungera ordentligt. men lär mig! gör jag. men igår fick jag andas och kolla på mello och skratta med trevligt tjejer/kvinnor/brudar och äta ASGOD TACOPAJ ÅÅÅÅHGOTT (hehe.). idag fick jag andas hos fiski på hennes balkong med kaffe, strindberg och viktigtprat. det var mest bra för mig av allt jag gjort i helgen trorja.
alltså som alla vet har jag världens bästa fisk i livet. och om jag fick välja mellan alla fiskar i världen att få ha som min inkl. delfiner som antagligen inte ens räknas som fiskar* eftersom de är däggdjur som bor i vattnet jag vet inte men de är bäst och söta osv. DÅ skulle jag ändå välja min fisk. över delfiner. och över alla andra fiskar. för min fisk är bäst och jag vet inte hur hon kan existera men det gör hon.

annars lever jag med allan edwall och funderar på musik/duktiga musiker som är duktiga. hoppas ni mår bra och är o-stressade!! KRAM

"Det mesta blir väl inte som man tänkt sig och ingen annan kan man skylla på. Och baken har man bakåt fast man vänt sig, å knappast blir de nå bättre."



*de var tydligen valar. alltså, tillhörde valfamiljen och inte något fiskigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

å maj gad. grinar. Vill krama dig och skrika argt på dig pga din finhet och bästhet min jäklajäkla FISKJÄVEL JAG SKA FISKA DIG MED SPÖ!!!! hahaha blir arg för att jag blev rörd av denna text? du är så jääävla bra hahahaha kan inte formulera mig på nå annat sätt. Jag gillar när du resonerar med dig själv, då är du som bäst för det är bara du som kan göra så. PUSS VI ÄR BÄST OCH JÄTTEGODA OM VI SKULLE VARA GODISAR

2012-03-12 @ 21:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0