klagosång / inte tillbaka

KÄNSLAN NÄR MAN UPPTÄCKER ATT MAN RÅKAT FÅ NER BALLADEN OM HERR FREDRIK ÅKARE OCH FRÖKEN CECILIA LIND PÅ MOBILEN
jag måste lyssna på mobilmusiken då youtube och dyl inte går igenom varken högtalare eller hörlurar (??? så himla skumt) så det var en fin lycka. när jag inte lyssnar på cornelis vill jag mest lyssna på den här:


som tydligen spelas på p3 hela tiden men vad vet jag, lyssnar ju aldrig på p3. fastän det är typ en av dem mest värda sakerna i livet. lever och lär av fina mänskor rund omkring, så det är bra.

bitterheten börjar rinna av. jag vet inte. kanske bara har haft en fin dag så det känns så just nu, men jaaae. den fylldes iallafall av sovmorgon, amfora föreställning, kebabpizza special (kebabpizza med pommes på hahahaheh) och häng i stadsparken med kaffe. och lite piano. annars är jag lite gone, men ska rycka upp mig snart!

jag är inte tillbaka på persikan! känner mig inte tillräckligt stabil/ostressad än. men hälsar på lite ibland så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0