det är visst nån som är tillbaka

Bon Iver – Beach Baby den här är fin. matematik protesterar som aldrig förr och jag har börjat bli plågsamt medveten om skillnaden mellan var/vart = det skär i öronen varje gång någon säger fel. var kommer detta ifrån?? förut kunde jag knappt skillnaden. har skrivit två krönikor och lämnat in om att chilla med livet, själv gör jag no such thing, när ska jag kunna chilla med livet och sluta stissa runt? haha. men det återstår å se! när jag rycker upp mig själv från stissighet osv antagligen. hejdå!



skyll dig själv, inget händer här. men det gör ingenting om dina händer är här
och skyll dig själv för folk vill gärna lära känna dig. men nej, för jag har inte sett nån som dig än
vi är förlorade, vi två, sen vi var sjutton år. dom säger "blablablabla" - du fattar ingenting, och svarar "tjatjatja, ni får mig vart ni vill"
och de säger "blablablabla" - du fattar ingenting. och du svarar "tjatjatja, dom får mig vart dom vill"
vi är förlorade (skyll dig själv) vi två, sen vi sjutton, sjutton år.
sen vi var sjutton år, vi är förlorade, vi två, sen vi var sjutton år.
men du sover ju du hör ju inte på, men du sover ju du hör ju inte på,men du sover ju du hör ju inte på,men du sover ju du hör ju inte på,men du sover ju du hör ju inte på,men du sover ju du hör ju inte på,men du sover ju du hör ju inte på,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0