Snabbt såder

Ska snart gå och lägga mig efter nattens bak-eskapader. Dvs bakade cupcakes och allting jag gör är ett äventyr för jag krigar alltid. Sitter å lyssnar på Kent – Gravitation nu, hinner inte med musik i vanliga fall längre men nu hanns det lite. Det är ju natt.

Har funderat på bloggen min!!! Saknat den lite men har ändå fått utlopp för uttryck på twitter haha twitter <3. Ja. Men vill tillbaka hit juuuu. Den står just nu och vacklar lite mellan att vara en blogg så som den ha varit och bli en efterbliven blogg som är efterbliven och folk kommer ta på för stort allvar. Vet ej vad den kommer bli, persikan. Kanske kan köra vartannat efterblivet inlägg, vartannat vanligt? Hahaha personlighetsklyvning, skulle folk säga då. Jag pratar för mycket. Får fundera vidare. Kramkramkramhejs


Saknar detta hår lite. Luggen var mysig men är ett helvete när den växer ut / när man har kort hårt alt uppklippt hår. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0