FINNS DET EN SÅ FINNS DET FLERA

ÅH HAHA HEJ har saknat min blogg så himla mycket men det är ju sommaren och datorn är ungefär aldrig på. Mobilen kan jag inte uppdatera för jag förstår inte för fem öre hur blogg.se funkar från mobilen. Är fortfarande labil efter emmaboda festivalen som jag spontanåkte till sista dagen för å se BOB HUND UNTZ UNTZ det var fett. Vi hade kul å sov inte förens i bilen påväg hem så min kropp mår ej bra nu trots att vi kom hem igår "ok".

Annarsrååååå. Vet inte flänger just nu runt känns det som. Älskar Bones mer än allt (speciellt mer än människor. OBS vänner räknas ej bara idioter). Ska se dark night rises ikv och är så pepp att jag dör snart hejdåhejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fiski jag har en blogg igen HAH

PS saknar dig som alltid men sådant är livet



PS2. fett bloggnamn va? HAHA!

2012-08-26 @ 14:15:51
URL: http://perelleringet.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0