oh darling darling darling / bilmusik

sover inte (nehe?) MEN är nästan klar med romantiken! woho glädjehopp. jag har för vana att inte sova på söndagar för.. det bara blir så. men inatt tänkte jag sova, så himla mycket, och nu är klockan redan 00.02. och när klockan slagit en viss tid ger jag upp på sömnen och tänker "ähmen strunt samma rå" men det ville jag ju inte göra inatt! trots att småtimmspromenad med lite vin känns ack så lockande. vad är det för liv jag lever haha? promenad på småtimmarna? "okej".
dessutom har jag sovit så himla mycket och vanligtvis bra på lovet så det vore ju dumt att förstöra det nu. börja nya terminen med att inte sova utan att sitta och skriva på sin blogg istället. huehue. är det sämst för ens förkylning att inte sova? jag tror det. min näsa protesterar och min hals känns som om jag har sammetstyg på insidan. eller nåt. men det är okej, VI KÖR ÄNDÅ! så som man alltid gör. säger aldrig godnatt och glittrar hela natten.
hatar att känna mig oengagerad i skolrelaterade saker för jag tycker faktiskt att det mesta är intressant egentligen, jag vill veta mer och lära mig mer. men planeraren i mig säger NEJ! du ska inte göra värda saker. du ska leva bra med bra människor och mysa och andas och promenera. men jag vill ju veta saker ändå, kan inte bara sväva runt och andas, det blir tråkigt i längden. fast man lär sig väl ändå. ååååh haha nu räckte det med ord kände jag. hejs så länge får se om kvällen slutar! kramarrrrs

p.s. "romantiken" refererar till litteratureran som började i slutet av 1700-talet. barasåattenivet
p.s.2. min lillebror ser exakt (okej inte alls exakt men likt! jim har tjockare/fluffigare?) ut som jim morrison med sitt lockiga hår + lugg. toker han förstod ingenting när jag sa det åt honom.

såhär:

(han vill inte klippa sig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0