kan man göra så? jarå. jadå. eller? menjo.

heeeej persikäääään. jag är fortfarande stressad, men lite mindre. diverse aktiviteter (haha fast va?) börjar inte förens nästa vecka fick jag reda på idag, lättnaden <3 känns bra att få skjuta upp något ett pytte tag iallafall. tror inte faktum att det känns så bra är så bra men men watcha gonna do.
idag träffade jag fina människor i en fin byggnad på kopparlunden så som det ska vara på måndagar men inte varit på några veckor under julen. ååååh vad jag har saknat dem. ååååh vad bra de är. men jag har också gått på någon slags tomgång och somnat överallt. haha får väl skylla sig själv, det var en bra dag ändå. snöade lite. så himla bra. glömmer hela tiden att jag är sjuk/förkyld och planerar att åka och träna, sen säger jag något och känner hur halsen känns inbäddad hundra mil under något tjockt. bara så att ni vet hur min hals känns! men annars är det ju bra med promenader, enorma månar (singular men nej) och fina tidningsuppslag. saknar kaffe men det får man ju fixa själv helt enkelt. POUS OCH KRAM.

såhär ser jag ut utan smink när jag saknar kaffe:


p.s. älskar mitt täcke och min säng är bäst, sviker aldrig är alltid bäst. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0