den där som är sådär

är sjuk i näsan och sjuk i halsen och huvudet och mest överallt. inte så mycket i kroppen? jo. det är tråkigt att inte ha någon energi alls och jag dras omedvetet mot kaffe överallt. det är gott men om jag ska vara ärlig genererar det inte mycket energi. annars klinkar och plinkar jag mest på mitt piano i diverse ackord som tillsammans låter som någon lasse låt fast inte alls särskilt fylligt, men ändå; det är ju ett piano + lasse. förutom att min kropp säger emot är livet bra! fint! gott! och allt såntdärnt som är bra + värt.
lever kvar i stulna ögonblick. ibland. speciellt på bussen. tror inte jag förstått uttrycket "stulna ögonblick" så mycket förut. HAHA har väl inte reflekterat över det, man brukar väl inte reflektera över random uttryck bara sådär särskilt ofta. mm det var typs det. nu får ni en rolig video! för den är rolig, den involverar alan rickman och den involverar family guy. min ghettoueen länkade den.
KRAMAR!

"...reminding you to move the pork chops from the freezer to the refrigerator so they defrost properly. do not disappoint me." "alan, it's me again. remember that turle-joke for the party. hehehe"


hahahah. haha. haha. rolig kommentar på videon. det är bra att folk orkar lägga ner tid på Alan Rickman skämt, då får jag skratta lite extra.

Hello. My name is Alan Rickman. Would you like me to spell that for you?

"A" for Alan Rickman. "L" for Look! Its Alan Rickman! "A" for Aaaaahhh! Its Alan Rickman! "N" for No way! Its Alan Rickman! "R" for Really? Its Alan Rickman? "I" for I don't believe it! Its Alan Rickman! "C" for Cor blimey! Its Alan Rickman! "K" for Krikey! Its Alan Rickman! "M" for Michael! Look! Its Alan Rickman! "A" for Alan Rickman. "N" for Never mind! Its Alan Rickman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0