the old neighborhood just ain't the same

Dag 4 – Det här stör mig

det finns många saker som stör mig men få stör mig långvarit, det är mer "åhhhe öh" och sen stör det mig inte längre för man kan ju inte gå runt å störa sig på saker hela tiden. det skulle vara tråkigt. dock kan det vara kul/skönt å klaga lite ibland, men det är ju när det inte är särskilt seriöst, när man bara vill få ut lite aggressioner (jag och mina fina vänner i skolan är bra på att sysselsätta oss med detta. ändå skrattar vi mest hela dagarna, så det funkar ju). men alltså, vad stör jag mig på?
män som rakar av sig bra skägg
apelsiner/meloner/all frukt som ser asgod ut och sen inte smakar något. det är värt å störa sig på

alltså nej det känns för fånigt att prata om saker man stör sig på. don't worry be happy, känner jag lite.
The Band – Ophelia

Kommentarer
Postat av: rickmään

http://www.youtube.com/watch?v=MDTBiEOoslc



HAHA snälla kolla på klippet, din bästis alan rickman..

2012-01-30 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0