you have bewitched me body and soul

kan knappt klara av livet (för det är så himla bra) när will smith säger "oh please save us mr black man" i nån slags falsett i men in black 2. vad är den i jämförelse med ettan? inte mycket, men den har tommy lee jones, will smith och en gråtande alec baldwin-liknande man vid namn patrick warburton (som är ganska asbra och inte alls särskilt lik alec, varför tror jag det??).
nu känner ni som inte är lika filmgeekiga som jag "vad är dethär? vilka är det hon pratar om? VARFÖR skriver hon namn när man inte ens fattar vilka det är????" för ibland måste man få prata så också. för men in black är värt. och för att filmen har en pratande minihund som är assöt. (inte så mycket för det sista men lite, och det är så bra att jag ville säga det i vilket fall).

Simon & Garfunkel – Bookends
idag har jag känns mig lite överföldig och inte gjort så mycket fast ändå mer än vad det känns som (haha?). har iallafall hunnit besöka ett nytt fik (det är nytt för mig men inte.. i västerås. ja), brogården, jag tyckte det var mysigt trots konstigheter jag hört. pluggat lite monolog, sett några duktiga musikers slutprojekt och funderat över vad fasiken jag ska välja för låt att sjunga i en framtida händelse?? musikerna var iallafall jätteduktiga och jag blev glad av den lilla föreställningen. hoppas ni mår bra! jag ska nu dö åt mr darcy-klipp. ibland får man. kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0