i'm innocent / MARIA

den här listan gjorde jag typ på juldagen. det gör jag när jag har tråkigt och tycker att jag själv är asrolig. vilket jag inte är. men det inser jag mest senare. ville ändå lägga upp den, dels för att jag inte skrivit på 22 år och dels för att man ska väl se mina otroligt löjliga sidor här i bloggen också. OTROLIGT LÖJLIGA. godnatt!



HAR DU NÅGONSIN


varit medvetslös? - nej
playat? - nej. hade kunnat göra en dålig ordvits i playa(=strand) stil men inte det heller.
hånglat med fler än 50 pers? - HAHA nej :-( (gubben due to frågan inte svaret rå)
gjort något riktigt dumt? - alltså, ja, antagligen.
gjort något du verkligen ångrar? - nje, eller, jag försöker leva efter "ångra ingenting" tanken.
åkt ambulans? - nej
gjort något olagligt? - haven't we all? /gömde cykelhjälmen i buskarna innan man hade åldern inne att cykla hjälmless
blivit polisanmäld? - nejs.
blivit stoppad av polisen? - ja säkert, men för kontroller och dyl, inte liksom.. något dumt. haha.
varit på polisförhör? - nej
slagit ner någon? - eh mina småbröder. skoja, vi är snälla.
skämts över dig själv? - ja men det känns också ganska allmängiltigt för någon gång. dock brukar jag inte skämmas för hur klumpig jag är! konstigt nog.
gråtit inför någon du tycker om? - ja. otroligt sällan och nästan alltid mot min vilja tyvärr.
misshandlat någon? - nej.
haft sex när du inte ville? - nej. "sex vadå? hähähö"

SENASTE PERSONEN SOM

sov i din säng? - jag <3 älskar min säng.
såg dig gråta? - jag. idag. pride & prejudice.
fick dig att gråta? - pride & prejudice. mr darcy & mr bennet.
du gick på bio med? - malin, vi såg så mycket som sherlock holmes 2. asbraaa!
du saknade? - många. saknar många.
sa att den älskade dig? - minns inte. så fint mycket kärlek på julafton så det är la en bra sak.
Fullständigt namn? - jessica (michelle) estigarribia. parantes = vid födseln, inte längre.
Vart bor du? - västerås vässan v-ås gurkstaden
Bor tillsammans med? - mamma, mats, småbröderna jonathan, alexander och hundisen pajaz.
Husdjur? - 1!! tjockiz
När är du född? - 2 september 1994
När ska du sova ikväll? - vet inteeäeäh
Duschat idag? - ja! skönt. haha givande kommentar
Pussat någon idag? - nej
Vad har du ätit? - julrester. ehehhe. och gröt. ehhehe
Dagens klädsel? - mörkamjukisbyxor, grå hoodie och håkan hällström tröja hiho.
Dagens bästa? - jag. skojsa. mr. darcy. dagens bästa varje dag.
Dagens sämsta? - mina skämt. hahahah osäker på om det var ett av dem.
Dagens roligaste? - allas dans i slutet av evan den allsmäktiga.
Har du många vänner? - ja, många fina som är bra!
Hur många har du kysst? - vänta måste räkna. detta kan ta ett tag, återkommer.
Hur många har du haft sex med? - läs föregående svar
Hur många har varit otrogna mot dig? - läs förrföregående svar. skoja. eh ingen.
Har du pojk-/flickvän? - vill skriva läs föregående men HAHA det är för roligt. nej är mitt svar.
Vem pratade du med i telefon senast? - rarara vet inte, mamma?
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - okej nu tänker jag skrive dem fyra senaste för det är jättekul. det står "kanon :D", "Så bra!:D", "Toppeeen:D" och "åsåm!!!!:D" i fyra sms från fyra olika personer. det ligger till som så att jag styrt upp en massa idag, därav smsen. sista är ju vad det är, men man ska ju älska sina vänner ändå. <3

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:

Saknat någon? - ja. nej. klart ja har. har saknat mig själv. och andra. inte mig själv så mycket.
Ångrat något? - nej.
Ljugit? - inte vad jag minns men jag vet inte hur ofta man i regel ljuger på en månad. finns statistik? blev nyfiken.
Svikit någon? - hoppas verkligen itne det.
Gråtit? - haha! idag ju.
Skrattat? - jahelatidenskrattarjag. se videon högst upp
slagits? - Nej.



7 FRÅGOR OM DINA VÄNNER:

vem är den roligaste av dina vänner? - hahahaha alla <3
vem är snyggast av dina vänner? - alla!!!!
vem är den du helst har filmkväll med? - hehehe vet inte. alla då jag är den gemensamma nämnaren när det gäller film.
vem står dig närmast? - många.
vem har du känt allra längst och fortfarande är kompis med? - loizan och melajzan.
vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? - situationen går inte att sätta sig in i.
vem är din senaste kompis? - miiin latest network är maria montazami.

KÄRLEK

Är du kär just nu? -JAAA
I vem? - livet.
Har du ett förhållande? - näh. no strings attached. nivet det där som män hanterar ack så väl.
Har du kysst någon idag? - nej.
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - nej.
Har du varit otrogen och om ja, varför? - nej, no. strings. attached. (edit: haha vad fan är det här för skämt?)
Är du romantisk? - jaaaråååå.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - mm jag är en sån. (edit: igen. otroligt bittert, torrt skämt?)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? -förhållande. nu. var är min mr.darcy? inte är han här iallafall.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Är du en bra pojk/flickvän? - Ja jag hoppas det!
Hur många har du varit kär i iår? - bara tusen. gånger. i mr.darcy.
Vem sov du senast bredvid ? - vet inte! fridamajs?
När fick du din första kyss? - oj vet inte. i högstadiet någon gång? första riktiga riktiga så att säga.

världens bästa här nedan tror jag bestämt. älskar du djur, älskar jag dig.

HAR DU NÅGONSIN

varit medvetslös? - Ja typ, men inte länge.

playat? - Nej. 
hånglat med fler än 50 pers? - Absolut! INTE
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Nej.
gjort något riktigt dumt? - Ja.
gjort något du verkligen ångrar? - Ja!

åkt ambulans? - Ja.
gjort något olagligt? - Vet inte. Har tyvärr inte hela lagboken i huvudet.
blivit polisanmäld? - Nej.
blivit stoppad av polisen? - Nej.
varit på polisförhör? - 1 gång fast då kom dom hem hit.
slagit ner någon? - Nej.
skämts över dig själv? - Haha ja.
tagit droger? - Nej.
blivit "utnyttjad"? - Ja, inte sexuellt eller liknande men ni vet av kompisar osv!
gråtit inför någon du tycker om? - Ja.
misshandlat någon? - Nej.
umgåts med folk som sysslat med droger? - Inte så vitt jag vet.
haft sex när du inte ville? - Nej.

 

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? - Mamma.
såg dig gråta? - Oj, haha. Det var längesen, så jag vet inte!
fick dig att gråta? - Minns inte.
du delade en cigg med? - Aldrig rökt.
du gick på bio med? - Minns inte.
du var tillsammans med? - Har aldrig haft ett seriöst förhållande.
du saknade? - Skriver inte ut några namn. Men min gammelmormor och sen en tiiiiiiiiill.
sa att den älskade dig? - Mamma.

 

Fullständigt namn? - E-M-E-L-I-E.
Vart bor du? - Västerås.
Bor tillsammans med? - Mami och papi.
Husdjur? - 0
När är du född? - 13 december 1995.
När ska du sova ikväll? - När jag känner för det.
Duschat idag? - Ja.
Pussat någon idag? - Nej.
Vad har du ätit? - 2rätters på skolan och pannkisar hemma.
Dagens klädsel? - Jeans, spetströja och grå kavaj.
Dagens bästa? - Julavslutningen och alla i min fina klass!!!! +världens snyggaste tvåa på vår skola.
Dagens sämsta? - Kommer inte träffa tjejerna i min klass förrän nästa år (ha-ha)
Dagens roligaste? - Julavslutningen!!!!

Har du många vänner? - Ja.
Hur många har du kysst? - Tyvärr så räknar jag inte.
Hur många har du haft sex med? - Skriver inte ut personliga saker på min blogg.

Hur många har varit otrogna mot dig? - Ingen eftersom har inte direkt haft ett seriöst förhållande.
Har du pojk-/flickvän? - Nej.
Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma.
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - "Vem är du och vad har du gjort med Emelie?" från Viktor. Folk blir chockade när jag helt plötsligt börjar skicka smileys. Hatar ju smileys egentligen.

 

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - Ja.
Ångrat något? - Ja.
Ljugit? - Ja, men inte om nått stort direkt.
Svikit någon? - Vet inte. Hoppas inte.
Gråtit? - Förmodligen.
Skrattat? - JA.
slagits? - Nej.

 

9 FRÅGOR OM DINA VÄNNER:
vem vet allt om dig? - Ingen vet allt.
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla!
vem är snyggast av dina vänner? - Alla!
vem är den du helst har filmkväll med? - Alva!
vem står dig närmast? - Alva och Emma.
vem har du känt allra längst och fortfarande är kompis med? - Alva och Nike!
vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? - Leva för dem.
vem är din senaste kompis? - Senaste kompis????

 

KÄRLEK
Är du kär just nu? -Nej. 
I vem? - Ingen.
Har du ett förhållande? - Nej.
Har du kysst någon idag? - Nej.
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Nej.
Har du varit otrogen och om ja, varför? -
Är du romantisk? - Ingen aning.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej, jag är inte en sån.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Anton/Jonathan på dagis.
Hur länge höll det? - 1 timme max.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Just nu vill jag inte vara nått alls.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej.
Är du en bra pojk/flickvän? - Ja det är jag nog.
Hur många har du varit kär i iår? - En, vill ni veta vad han hette???? Den som vill veta kan fråga vem som helst i Västerås.
Vem sov du senast bredvid ? - Mamma.
När fick du din första kyss? - Dagis.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 18.


Kommentarer
Postat av: friddeeeeFFFSSHHH

fridamajs popopocorn hah JAAAAAE! sov med mig

2012-01-08 @ 15:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0