surprise surprise

Dag 1 – Lite om mig själv

tycker ni fick nog av mig själv i föregående inlägg hahahe. ja. och hela min blogg mest. men NU tänkte jag göra det jag gör så mycket för ofta att det nog är det jag gör mest för ofta på hela min blogg. (undrar om den där meningen var läsbar?). EN LISTA! lizzzzzzszssszt, whoopparty. det är kul! med listor. tog den här från någon väns bloggsh. då kan man busa och ha kul och ändå ha en röd tråd utan att anstränga sig (bra å se dem små glädjeämnena i livet såsom listor på bloggen. haha eh ok). let's do this!! och se hur långt jag kommer. man vet aldrig hur länge jag fortsätter med listorna innan jag glömmer dem.
p.s. det är ju meningen att man ska göra en punkt varje dag. never gonna do that eller som rick astley hade sagt "never gonna give you up, never gonna let you down.." osv, nivet. bilden är rolig. d.s.



Dag 2 – Morgon rutiner
Dag 3 – En rolig kväll
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig själv
Dag 6 – 10 saker jag gillar
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett pinsamt minne
Dag 9 – Vad jag hade på mig idag
Dag 10 – Det här saknar jag, (kan vara djur, människa, vad som helst)
Dag 11 – Det här är jag dålig på
Dag 12 – Det här är jag bra på
Dag 13 – Det här har jag i min väska
Dag 14 – En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Vilken sport jag tränar/tränat & åsikt
Dag 19 – Någon jag vill byta liv med en dag, & varför
Dag 20 – Det här får mig att gråta
Dag 21 – Någon jag ser upp till
Dag 22 – Något som får mig att må bra
Dag 23 – Mina produkter jag använder
Dag 24 – Min favorit bild
Dag 25 – Mitt/mina syskon
Dag 26 – En hemlighet
Dag 27 – Mina rädslor
Dag 28 – Mitt bästa köp
Dag 29 - Någonting du skrattar åt
Dag 30– Den här månaden

Dag 2 – Morgon rutiner
Dag 3 – En rolig kväll
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig själv
Dag 6 – 10 saker jag gillar
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett pinsamt minne
Dag 9 – Vad jag hade på mig idag
Dag 10 – Det här saknar jag, (kan vara djur, människa, vad som helst)
Dag 11 – Det här är jag dålig på
Dag 12 – Det här är jag bra på
Dag 13 – Det här har jag i min väska
Dag 14 – En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Det sjukaste jag har gjort
Dag 19 – Vilken sport jag tränar/tränat & åsikt
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med en dag, & varför
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Någon jag ser upp till
Dag 23 – Något som får mig att må bra
Dag 24 – Mina produkter jag använder
Dag 25 – Min favorit bild
Dag 26 – Mitt/mina syskon
Dag 27 – En hemlighet
Dag 28 – Mina rädslor
Dag 29 – Mitt bästa köp
Dag 30 – Den här månaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0