SERRI(öst) (asmycket ös. eller bahablahaz)

BAAAAAAAHjz. ibland behöver man inte vara så himla seriös. och jag som inte ens säger bajs. gjorde en poäng, okej

"i want YOU" skoja. undertexten är egentligen "hallå där! det är inte på liv och död!"


man kan ju göra lite vad man vill, hur man vill "?!"


så här kan man göra! (wazzaaaa jag har fingraaaar)


haha riktig wazzaaa-bild




undertext: hm måste sluta lägga upp bilder på mig själv, börjar bli för mycket för ofta. jantelagen niiiIvet. nämen. det känns faktiskt som så.
-slut på längsta undertext någonsin intryckt i en bild.

Kommentarer
Postat av: stina

hejsan jessicaca. ca.

alla nummer som funnits sparade i min mobil är puts väck. skicka ett sms till mig, så jag vet var jag kan ringa imorgon.

(076 412 98 25)

2012-01-26 @ 21:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0