livet är ju roligt för att man vet att man kommer dö.

går runt och irriterar mig litepytte på artister som heter morr-relaterade saker bara för att, det förvirrar mig. varför?? okejrå ni är fina ändå men haha förvirringen som uppstår när man har så himla mycket koll. demosterar; Morrissey – Everyday Is Like SundayThe Doors – People Are Strange(jim morrison. så mys/gosiga för övrigt), Van Morrison – Brown Eyed Girl, James Morrison – If The Rain Must Fall.
den gemensamma nämnaren här är alltså inte menat att vara något annat än deras namn, men ja hehe, lite komiskt är det ju.

har en del saker att läsa (en bok, två manus, hjärtahjärtahjärta) men ville skriva lite istället. för det är ju bra logik. orkar aldrig sätta på datorn längre för den är så jobbig, därav dum uppdatering. men annars rå, så ärde bra. är omgiven av så himlahimlahimla söta människor att jag dör (missbrukar uttrycket "jag dör" lite löjligt mycket) men det är fint. blir så himla glad varje gång jag blir påmind/påminner mig själv om vilka gosiga och bra människor jag har i min omgivning.
och sen lever jag lite på att jag startade ett nytt spotify konto = får lyssna på alla låtar hur mycket jag vill utan att de blir ljusblåa och oklickbara. ganska värt speciellt då man inte riktigt orkar hänge sig åt att ta initiativet att upptäcka en massa ny, bra musik för tillfället. den man kan är ju så bra den med. lever också på;
ansträngningar att sova mer och varje natt
mysstunder som blivit en vana här hemma på kvällarna inklusive te och scones/banankaka
citat som är bra
imperialismen från någon gång och fram till början på 1900-talet.
inte helt frivilligt men det är ju intressant att leva på sånt också
fula skratt och fina promenader
alltså. bra människor och vänner och sånt!

kramar!!

de här systrarna är här för att de är bäst och jag tikker ju så mikket om dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0