i've got some troubles but they won't last, cause i'm in shu-shu-sugartown

åhe jag är så trött på wannabe-hispter playlist. saker som uppskattas på fel sätt och därav inte alls uppskattas i ordets rätta benämning utan mer utnyttjas. folk som inte vet vad de håller på med så de tänker HÖJTAHÖJTA JAG GÖR NÅGOT EXTREMT SOM JAG INTE KAN STÅ FÖR SEN HÖEKÖG;ÖEL. exakt så tänker de. haha med semikolon och allt. om jag ska skriva ut så tänker de såhär "semikolon (u)ö ie ell punkt". bara för att förtydliga vad som kan pågå i ett huvud.

gick och surade ur mig lite på pianot och blev genast av-surad (haha va?? varför av-surad, det är ju inget ord!) efter tidigare text. förut blev jag lite galen efter några kaotiska timmar som barnvakt (alltså. du förstår bara om du har småbröder som är 6 och 10 år.) och gick loss helt på det där fina pianot som står i vardagsrummet. det var nog det bästa jag kunde göra och jag upptäckte lite hur bra det är för att få ut lite känslor och sånt, det kan ju låta så mycket bättre än man själv och formulerar sig nästan aldrig dumt.
nu känner jag lite att jag ska gå och lägga mig och kanske äta nåt. det är bra å planera. hoppas ni mår bra, kramarkramar!

trött....


...men ändå glad! och helst underifrån precis som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0