fluorescently blue

blir JÄTTEBITTER och arg av tillexempel dumheter och andra aftermaded saker. botar detta snabbt med feist och söta/fina bilder/historier/videosar på hundar. i helgen frågade jag människor om de var hund- eller kattmänniskor. helt oprovocerat jag var bara nyfiken men det är väl lite kul.
jag tycker så mycket om hundar men det kan bero på att jag har en egen hehe. meningen "var den människa din hund ser dig som" är fin tycker jag, för dem ser ju sina ägare som världens snällaste, mest fantastiska person. förutom min hund som är totalt ignorant vad gäller typ allt. men det är okej, älskar honom ändå. jag är väl hunden i vår relation. HAHHAHA vet ej om det framgick vad jag menade där, att jag ser honom som världens snällaste och finaste fast än han inte ens bryr sig. eheheh inlägget tog en konstig turn när jag blev en hund. slutar nog här. hoppas ni haft en fin kväll, det har jag, på världens finaste plats! KRAMS

tänkte lägga upp en bild på mig själv för ibland ska man väl se vem jag är också men sen blev de bara fail så de här är efter min hemkomst från nyårsfirande istället.

den här säger jag kommer nysa/gäspa/jag fattar ingenting


dem här bilden säger men jag är glad ändå och helst underifrån


you are very welcome för bildbeskrivningarna som undviker eventuell förvirring.


Kommentarer
Postat av: FISKMAT JAPP

hahaahahahhahah alltså dina spontanta frågor till människor <3 söt. (HAHA JAG BÖRJADE MED HAHA+ALLTSÅ UTAN ATT VETA fuckh) haha + alltså = roligt liv.. man fattar inte vad vi säger jessica

2012-01-19 @ 06:56:34
URL: http://frajzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0