vårmys och inkonsekvens

vill skriva en massaaaaaa. kuuuult. men är för trött** för att få ut någonting längre än till en känsla att jag vill skriva. jahaja. lyssnar på fina Håkan Hellström – Båda Sidor Nu. tycker alla är extra söta och bra och fina. nästan alla, inte ska vi prata i absolut här. jag tror min blogg har absolut-förbud*. kanske är det det finaaaaaaa fina vårvädret som gör en mysig och pigg på samma gång. jag glömmer hur våren känns när vintern ligger på, för jag tycker så mycket om vintern och snön men när allt känns så vårigt som nu blir jag lite lyckligt påminnd om hur fin våren är. påminnelser är nödvändiga ibland. snart är det lov och det ska bli fint, HIMLA FINT, och jag ska sova hela tiden när jag inte gör fina saker. för så borde nästan ett lov faktiskt få vara.

p.s. haha nivet det där med att alla inlägg skulle bli korta, koncista, lättlästa osv? blev inte så mycket med det va. försökte iallafall! d.s.



*inga absolut får skrivas på bloggen för det är fel för en persika.
**under tiden jag skrev detta inlägg blev jag pigg igen så ja. kanske kommer något mer. som vanligt. INKONSEKVENT!!! åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0