vanvettigt

tok! saker om/i mitt liv:




-jag avskyr min ekonomi. fast med ordet ekonomi antyder det att jag har pengar att göra nåt av. det har jag inget.
-jag är sjuk föralltid. nemen. kan man sluta hosta + snuva snart?
-skavlan var på tv ikväll, såg det då övriga är ute på krogen. skavlan är bäst.
-sen började män som hatar kvinnor. m-hm!!
-svenska filmer är fina för svenska skådisar är bäst och asmysiga och bra.
-idag tårades jag lite på svenskalektionen över fina strindbergs ord som mikael persbrandt fick säga, Å SÅ BRA. vilken man. vilka män!
-bra författare är bäst. i'm talking to you, john lindqvist ajvide (ajvide lindqvist)! och inte till den mest överskattade boken, slumdog millionaire (hette först Q & A), jag någonsin hört talas om och ÄNTLIGEN läste ut idag. inte för att vara sån men; helt värdelös bok. möjligen mer värd om man är indisk. jag vet inte. jag är ju inte det. såatteeäh.




jag ska sova snart. för det är jag värd. (skämt. o. sido. sova är mikketmikket bra. tillochmed på fredagar). och jag kan inte formulera mig nu är för trött
-jag har sjukt ont i tungan efter tre omogna kiwis. ÄT INTE SÅ! tungan säger nej.
-jag undrar hur man kan se världen som lisbeth salander gör? och tro att människor är genuint onda ibland, att man väljer vem man är oavsett uppväxt omgivning osv. det är så konstigt det där, med maskrosungar och motsatsen (vad det nu kallas), för det finns liksom inget mönster alls gällande hur man blir. alla lika alla olika
-det är jobbigt att tycka att livet är bäst och sämst på samma gång.

-livet är tokigt och jag hoppas det kan lugna sig lite, kanske ett snäpp eller två bara, och bli lugnt och gosigt ett tag! inte överraskas och ha sig. hallå, det är ju alla hjärtans på tisdag.




GODNATT! MVH WEBCAM-GURL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0