jag vill mest krama och klappa gamla jessica och säga, det är okej! du behöver inte vara blond eller blåst för att passa in.

HAHAHAHAHHAHA alltså jag kan knappt leva just nu.
pepp av det nya flödet energi efter den första måltiden sen frukosten går jag in på bilddagboken (som numera heter dayviews och är fett credigt (skoja, det är inte cred bara för att de bytte namn........)) och
slås av:

- min särskrivning
- förändringen från då till nu hos mig (tack gode allt) (vill gråta lite över min töntighet men inser sen att det var länge sen, jag är inte sådär nu osvosvosv)
- förändringen från då till nu hos allt runt omrking mig
-
HUR JAG MISSHANDLAR DET SVENSKA SPRÅKET </////3
- "greedy bitches sexy lips, dirty minds and naughty hips". haha kan inte leva längre. what the actual fuck
- (h) (k) <3 :D (a)
- hur jag en gång i tiden tyckte jättemycket om lady gaga Lady Gaga – Brown Eyes
- DUCKFACE (men det är ok, jag försökte ju bara haha)
- hur ingen alls förstod mig, minst av alla jag själv. men jag är ändå glad att jag har vissa småsaker kvar, som hur galen jag blir i något jag får upp intresse för.




haha, älskar lite att detta inlägg började som en "HAHA gamla jag är komisk"-tanke och slutade i ett "vad vilsen lilla jessica var".

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAAAARUUU TRÄFFAAAAAT DANNNYYY SAUCEEEDOOOO?

2012-02-29 @ 14:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0