"George and John, buddies and pals."

kikar på Driving miss Daisy i min självömkan över att jag är sjuk. hade alltid föreställt mig miss Daisy som någon ung tjej med rosa rosett i håret. så var inte fallet! den verkar fin. förstår äntligen motsättningslöst varför alla ser morgan freeman som gud. förutom att han spelar gud och låter som någon som skulle kunna vara gud alltså. han är fin! duktig.
för att ge inlägget mer substans får ni bilder på min finkammade lillebror och ett hörn av mig. tack å hej!



idag fyller jag år om exakt sju månader (arton 18 myndig osv whoop) om man räknar på månader, och det tycker jag är det enda logiska. liten hon är, den där jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0