trötterntröttern

Dag 6 – 10 saker jag gillar

1. överraskningar. i alla former, även när man råkar överraska sig själv (haha). att upptäcka nya saker räknas in här för då blir man överraskad av nyheten!
2. mat, god mat, riktig mat.
3. teater, böcker, filmer, sån där fin underhållning som är så fantastisk när den är bra!
4. att lära mig nya saker. mm!
5. den fantastiska familjen som jag har.
6. mina fina vänner. att krama mina fina vänner.
7. fina låttexter (och ordet fint, tydligen. som står överallt i min blogg he-he)
8. Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – 40 Day Dream (fast alltså. musik!)
9. barn! det känns som en självklarhet ibland men det ärde ju inte det. så barn!
10. män med skägg.

det var ovanligt koncist för att vara jag! är nöjd. hoppas ni mår bra och såe, krams.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0