nu blickar vi frammåt

hej! jag mår sämst! men skrattar åt/med livet för det är kul. sämst mår jag bara rent fysiskt för jag är sjuk osv men i huvudet mår jag bäst för helgen var bäst. bästbäst. såmandör-bäst. men nu skulle vi blicka framåt va,va.
det gick ju inte långt för nu började jag läsa min andra blogg med roliga inlägg och såg det första jag skrivit när jag inte ens visste vad jag skrev om det bara kom ord. så som ack så många musiker sagt till mig att det blir, och så förstår de i efterhand vad texten handlade om. nu påstår jag inte att jag är en musiker (haha. det var ju ingen låt jag skrev. hallå!) men det är ju en kul lika-känsla. vet inte vad mina ord handlade om. det brukar jag jämt veta på denna bloggen dock. vad mina ord handlar om.

vet inte om jag ville komma fram till något. livet känns läskigt lugnt och rofyllt just nu. som att det snart kommer snärta med grejer och således antagligen stress. får ta ett steg back snart så jag är beredd på snärten. om det kommer någon alltså. ingen vet! (som vanligt rå hehe.). så länge tänker jag chilla (chilla.) med black adder på tv. dvs med rowan atkinson, stephen fry, hugh laurie och tim mcinnerny. det är en bra kur mot sjukdom!



varför har du smink när du är sjuk jessica??? är du dum i huvudet?
jag har åkt tåg. blevbahså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0