never gonna släppa lugg(en)

har blivit så himla filosofisk och skriver feta texter sen jag fick den här luggen.
skoja
alltså egentligen tror jag mest att jag blir hög av att lyssna på all denna fantastiska musik som östs (hahahha otroligt konstigt blev det ordet i den formen, haha åh varför har jag inte en expert på svenska språket till hands) över mig hela helgen och försöker processera (säger man processera eller processa? google säger att det är det sistnämnda) det. synd då att jag inte är en musiker så jag kan skriva en låt om hur bra musiker det finns i mitt liv. åh vad den låten skulle vara inspirerad

expectations på bra-lugg nivån:



reality:




eller okejdå. mysig men oälskad är luggen min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0