formuleringar / augusti

hej! livet med lugg är konstigt. det är mysigt att kunna ruffsa i en lugg men omysigt att man känner sig konstig i den så därför ska den få försvinna. it's time.
funderar på om jag borde skriva mer viktiga/coola/världsomvälvande saker i min blogg än lugg-fakta? antagligen! men det är så svårt att hålla sig till ämnet ibland för mig, jag har så mycket jag vill säga och få fram att det blir en fet roman (nej. känns så dock!) och då känner jag mig inte nöjd. för det mesta.
men jag får se om jag orkar skriva om andra åsikter än lugg-liknande. för det skulle vara värt, det är ju liksom också saker. som tänks på.
bara det jag ville säga! krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0