är det nu jag börjar träna istället för att tänka på skor?

idag har jag hunnit mer mycket. mest har jag insett hur dåligt jag fungerar utan mat. jag fungerar inte. jag förstår inte hur människor kan fungera utan mat, började skälla på min dator för att den var "lame som tog slut på batteri".

SEN HAR JAG KÖPT NYA BYXOR. fan vad värt, gick runt och älskade livet (detta var innan min kropp insett avsaknaden av mat). jag var på bio med min lillebror idag också (har hunnit med mycket som sagt ju!) och gick förbi en skoaffär, blev så till mig att jag var tvungen att gå in och klappa lite på skorna som var så fina och beklaga mig över att jag inte har köpt nya skor på flera månader.
när jag sen kommer hem med nya byxor frågar han "men, varför köpte du inte skorna istället, som du ville ha?". jag blir inte sponsrad för att köpa nya klackisar så som jag blir för att köpa mitt andra användbara par byxor. men det var en fin lillebror, som tänkte på mig och mina skor, tyckte jag. försökte förklara min kärlek för skor genom att jämföra med hans kärlek för pokemon-kort, det funkade!

dagens tips: ska du förklara ett tings stora vikt för en 10-åring, jämför det med pokemon-kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0