ååååh så himla hardcore (nästan för hardcore för min persika-blogg)

dagens ord: cool
idag är allt och alla coola. hm nej inte riktigt, men nästan! jag är cool. i min coola kavaj som är cool. sen är alla mina vänner coola för de vet inte hur man är nåt annat. så ja de flesta är väl coola egentligen (har det något samband med att det är fettisdagen idag?? tåls å tänka på. semlor = coola människor).
mindre coolt var att jag failade på något som hade kunnat bli asbra om strindberg. men annars var det mest coolt, med en överraskning på historian som involverade robert de niro, sean connery, andy garcia och kevin coster (mr costner är minst cool pga diverse anledningar).
nu ska jag fortsätta denna semmelfria fettisdagen med samma coola musik som jag tjatat om de senaste dagarna. hoppas ni också mår bra! och är coola. pous och kraem (coolt att stava fel)

(detta inlägget må låta lite ironiskt men det var faktiskt inte alls så jag tänkte när jag skrev det! så ni vet! hejdå nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0