det räcker nuuuuråååå

är ganska nöjd med tillvaron som består av kaffe, mys i parken, fina teaterapor och ilskeutbrott på symaskiner. ILSKEUTBROTT. tar ut alla mina aggressioner på symaskinerna och människor som inte förstår hur man nålar känns det som. haha sitter och tittar på inlägg jag skrev igår, psykade ur helt men det var värt! det kändes som det behövdes.

snart är det påsk och jag vill ha äggjakt, det borde man ha?! för man borde ju göra sånt man säger att man ska. det var bara det. hoppas ni mår bra!


p.s. idag satte jag på en prinsessas dagbok och spolade fram till julie andrews-delarna bara för att det är så himla värt. upptäckte att schindlers fru från schindler's list spelar mamman i filmen. kände att det enda jag orkar göra om kvällarna är att se våra viasat-filmer på tvn för jag är så trött haha. bottomline: en prinsessas dagbok kan vara värd å se trots att anne hathaway inte är det d.s.

p.s.2. jag tror inte att det egentligen är meningen att ett tillägg till en text ska bli längre än själva texten? just sayin' d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0