1 april!!

hej här! det var inte igår, nej det var det inte.
hittar inte tid för min blogg, det är ok man kan ju inte hinna med allt. tänker på en massa saker men kommer inte fram till så mycket, pendlar mellan att bli en kortfattad version av mig själv (i text alltså!!) och bli sur över att jag inte passar som kortfattade men ändå måste ibland. blir glad över bob hund och håkan hellström på min spotify trots att jag inte alls får ihop någon spellista, kommer fram till att "om du var min man skulle du få frukost på sängen" är en bra raggningsreplik och blir kär i fredrik wikingsson för han är SÅ SJUKT SÖT och töntig och bäst. raggningsrepliken skulle nog dock inte funka på honom, hans fru verkar så söt att han säkert redan får frukost på sängen.
saknar ibland bra-stiss i livet eftersom det mest är stress-stiss just nu men housekraschade fiskfrida igår och blev glad över livet.

ANNARSRÅ? ska ner på stan strax och fixa min spärrade mobil som är retarded, träffa fisk och få mina nyinköpta solglasögon som är fina och hoppas att våren kommer tillbaka. så nu är ni otroligt uppdaterade på mitt liv. pusssss och hoppas ni har det braaaaaa!

så här ser jag ut i badrummet nu när jag sminkat mig med fin egensydd grod-skjorta



edit: såhär ser jag ut när jag är konfunderad över min lugg men nöjd ändå. och med ångest över ögon-bilden jag nyss la upp (se inlägg om elin bengtsson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0