Antiklimaxet när jag kommer hem, ashungrig, och ser grillat i kylen (<333), sen när jag sätter mig vid tv för å äta lite ser jag att community (<3) just tog slut (</3). Det är inte så mycket antiklimax egentligen eftersom maten var så god. Och vi hade jordgubbar. MAHA.

Annars repar jag hela tiden och pluggar inte alls sönder livet som jag borde. Det kanske löser sig ändå. Kommer hem sent och lyssnar på bra musik eventuellt äter påskgodis, med andra ord; lever ett inte så hälsosamt liv för kroppen men ack så bra själen mår. Man får säga att själen mår bra, det låter inte klyschigt eller sliskigt eller sektigt eller så. Haha. Nu ska jag fortsätta äta, HOPPAS ERA SJÄLAR OCKSÅ MÅR BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0