nålarnas krig

okej nej alltså det kommer aldrig att gå. diciplin och jag kommer aldrig vara ett. alltid plus och minus. jag kan inte sluta skriva nu!! ingen idé att påstå det hela tiden. jag kommer inte gå och lägga mig nu!! ingen idé att vara utvilad imorgon. vad ger det liksom?
tycker det är ganska otympligt att skriva bästa vän till någon på facebook för att visa världen precis hur bra vänner man är. ja otympligt, det var det ordet jag kände. (FASIKEN THÅSTRÖM HJÄRTAHJÄRTAHJÄRTA GAMLA SPOTIFYLISTA)

på tal om osammanhängande texter (ovan. livet) och spotifylistor så lyckas jag inte knåpa ihop en. orkar ej. läste på en fin väns blogg "Min slumpmässighet är befogad om man är medveten om hur mycket jag är aktiv på dagarna nu." och jag kände bara att JA! JA SÅ ÄR DET. jag får vara slumpmässig när jag vill för jag hinner inte med detta på dagarna. står ju bara till svars för mig själv i slutet, MVH rebell. nejmen. på tal om föregående inlägg liksom. på något sätt. känns som jag trasslar in mig mer och mer i detta tanke-nät.

det jag menar är att det är väl inte hela världen om jag är virrig på bloggen min, skriver ju ändå bara för mig själv - egentligen. (för denna enkla mening behövde jag alltså ha någon slags konstig utläggning. jahaja)



- återkommer snart för händerna är inte klara med skrivandet. knäppt



såhär kan jag se ut när jag ligger i sängen och känner att jag vill dokumentera mitt ansikte 2/3 med en hand i ansiktet /avromantiseraren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0