Come back. Come back to me.

lalala idag har varit den konstigaste dagen på ett jobbigt sätt men helt oprovocerat. ingenting överdrivet jobbigt har hänt, förutom flygkrashen i ryssland, uppenbarligen. alla fina tankar och kärlek riktad till och med involverade. jättemycket. tycker det är jättejobbigt att skriva om såna stora, hemska händelser så jag ska sluta nu. och försöka att inte känna mig som en idiot som skriver om sitt lilla liv när andra stora saker händer i världen, det är ok att skriva läsarlösa bloggar ändå!!
dagen var konstig och jobbig på riktigt, så där som inte blir neutraliserat av små positiva händelser som det annars blir i Jessicas Värld utan det blir bara konstigt av små positiva händelser. har inte sovit så mycket i veckan heller. hinner inte ikv. men jag har ätit mat och sett på Bones iallafall, så det är ju fint. känns som detta inlägg blev lite jätte bittert? det är la okej ändå. nu ska jag plugga glosor iallafall!



arrivederci å sånt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0