rikoschett

BITTEÄEÄEÄRTHHHH! så som det kan bli ibland. ikl ä&h.
jag vill ha choklad. inte egentligen för jag har ingen aptit längre i livet (hur??? vad är fel när jessica inte har aptit??? på riktigt, finns det någon sjukdom?). men. choklad är alltid gott. i tankarna iallafall. minns inte vad jag skulle skriva längre? ovärd.
jag vill ha världens finaste lägenhet nu. fast. alla lägenheter ser väl ganska världs finast ut från min synvinkel. för övrigt motarbetas bitterheten, som nämndes i början, av Michael Vaine HAHAHA nej Caine ska det ju stå. han är inte alls vain. eller jo i Miss Secret Agent är han lite vain. poängen var iallafall att Michael Caine i Miss Secret Agent är underbar och motarbetar bitteäeäeäeäärhethhhh otroligt bra. otroligt. för han är ju helt underbar!

nu ska jag gå och lägga mig, utan matthew gray gubler. (vintern?) och läsa Lilla stjärna. för jag tror den är bra. pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0