inatt

var på biblioteket idag. de sålde böcker, 10 för 40 kr. när jag inte hittade någon att köpa var ju det lite sorgligt eftersom det såg så fint ut och inte kostade något nästan. man borde gå på loppis. det skulle vara värt! men biblioteket är också värt, lånade tre fina filmer som verkar/är fina.

en som heter sabrina, den inkluderar humphrey bogart, audrey hepburn och william holden. det finns en remake med harrison ford och julia ormond som jag brukade se när jag var liten, så det var ju en lite nostalgisk och söt film
*jättelångt ansikte(?)*


en annan heter who's afraid of virginia woolf? och den har jag faktiskt redan sett med fantastiska elisabeth taylor och richard burton. george segal är också med, och han är söt så det är +! den filmen är också kopplad med fina saker, praoade på teatern här i vässis när de satte upp en version av pjäsen (är en teaterföreställning från början jaa, känn hur jag riktigt utbildar er) SOM VAR SÅ BRA ATT ORDEN FÖRSVANN och jag och stinan satt kvar i våra röda stolar långt efter föreställningens slut utan att göra något annat än försöka att komma ihåg att andas.


last but not least ryckte jag åt mig fönstret åt gården i ren extas när jag såg att den stod där. james stewart är en fin som nyligen klev in i mitt liv, grace kelly är en fin som borde kliva in i mitt liv mer, alfred hitchcock är en bäst som alltid går att lita på. sen har jag fått höra att man borde se den så det kändes som ett bra val.


så nu blev det här ett fett film med spegelvända bilder på filmer och mig, som håller i filmer. det kändes som ett viktigt inlägg i persikan, jag pratar ju så mycket om film utanför persikan! tack för mig, pussar pous poes pescado!

Kommentarer
Postat av: fridi

SÅG OCKSÅ BÖCKER men jag köpte heller inga :( dåligt av oss ju. Kanske skall vi vandra dit tillsammen någon dag. fishifish

2011-09-30 @ 07:42:09
URL: http://frajzi.blogg.se/
Postat av: jessipesso

så himla lurig med "fishfish". låter jättepilimariskt. på. något sätt. vi går på loppis!

2011-09-30 @ 18:38:49
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0