trekanter och andra ASCOOLA grejer

vad i hela världen är detta "4 stjärnors middag"? förstår inte grejen. accepterar ändå då lars-åke wilhelmsson AKA babsan är med och existerar. vem jenny alversjö sen är har jag ingen aning om, förutom att jag just fick reda på att hon jobbar på tv4 nyheterna (?). ville ta upp henne eftersom hon var otroligt jobbig och inte alls borde få äta midas med babsan, den platsen kan jag ta om det ska vara så. jag må inte vara en stjärna men det är inte hon heller. hon är mest fördomsfull gällande allt. fast vad ska jag säga, är inte direkt insatt, men. jag har ju praktiskt taget ätit middag med henne såatte.

på andra punkter har jag kört bil och gjort vägarna ovanligt säkra, ätit himmelsk banankaka, funderat på saker jag borde läsa på om, har funderat på pluras bok som jag faktiskt VILL läsa och har vid min sida just i detta nu och ser även på jude law och michael caine i bakgruden. de är ju ganska bäst, en film med bara dem två i 85 minuter är ganska bra gjort (oroa er inte för att den är i bakgrunden, har sett den förr!) så jag mår bra kan man säga med andra ord.
vet ni vad det är dags för mina kära kära kära käraste kärliga kärä och fina läsare? en lista. de är ju så kul iga!!!!! PUSCH



och juste; jag köpte en röd/orange kjol idag. den är fin och jag vill ha på mig den hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0