åh ägg på din vägg, Skägg.

ja såatte det här med bloggpaus grej gick ju mindre bra. vad ska jag säga? kallar du (bloggen) kommer jag, liksom, det är bara så det är.
läste för övrigt ut Lilla stjärna idag! det var bittersött. eller bitterlame, som man också kan uttrycka det. slutet var väl lite antiklimax kan jag tycka, om man jämför med hur resten av boken är. men alltså. boken var ändå asbäst och john ajvide lindqvist likaså. så läs den. läs den nu!! själv ska jag läsa ett manus och vara lite nyttig nu. tänkte jag. ni kan ju se på denna videon. har inte velat söka på the ark på youtube för 1. blir jobbigt förvirrad nog av att lyssna på deras låtar och 2. blev typ tårögd bara av att se detta såatte såatte såatte. tog den från en fisks blogg. ha det fint!!

(har skrivit det här inlägget sen kanske sju idag. glömde, kom tillbaka, skrev, glömde, kom tillbaka, skrev etc. fokuserad flicka.)



Kommentarer
Postat av: kricke

bitterlame <3

2011-09-20 @ 23:10:18
Postat av: Anonym

du heter inte kricke, jö.

p.s. when life gives you lemons. beard

2011-09-22 @ 00:00:48
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0