tror jag är kär i jesper rönndahl. se video



kan inte lägga upp roliga bilder från min mobil för den vill inte koppla till datorn. tänker på lyrik och dionysos och oedipus och penelope, odysseus och odyssen. och illiaden. håller anledningen för mig själv för att vara extra mystisk. varför tänker hon på dem här svåra, ack så svåra, orden? nej. jag är inte mystisk. jag har svenska prov på fredag om grekisk mytologi. kulturens vagga grekland, enligt mitt papper /tjejen som är så pass intresserad att hon minns allt från minnet.
det var allt. nu ska jag läsa lilla stjärna. för jag gjorde det aldrig tidigare (oops tabbe. haha va? vad gör jag ens?? "oops tabbe".) och sluta tänka på personen som jag känner för bra för mitt eget bästa. kanske. på vissa sätt gör jag nog det.

pussar och kramar och sov gott och glöm inte att "och" är ett bra ord som är kul att använda och speciellt om man skickar en hälsning till sin mamma och pappa OCH ha det fint!

Kommentarer
Postat av: frriiddiilojtottinusspaaH

hhhahahaaa OOOCCCH vi är kära i jesper rönnisfinne OCH vi ska kaffea imogron. Fiskifiski! Vänta, vad ville jag egentligen säga. Jo just det. Jesper rönndahhlll is tha shit. Tha real shiiieethh. Ska kissa, men du måste få se mitt rum!

2011-09-12 @ 22:52:46
URL: http://frajzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0