sparkle sparkle teary/starry eyed

igår kände jag mig vacker. för första gången på länge kände jag som så på riktigt. är ju jätteskumt att säga/skriva kan man tycka, jag tycka (blir konstigare och konstigare ju mer jag läser och inser att jag just skrev det jag skrev), men man ska väl göra saker som känns konstiga ibland för att komma över konstighets-tröskeln. det var för övrigt säkert tack vare the ark adrenalinet som jag kände så, roten till allt gott (haha alltså. ja tänk inte de bara är det, det bara är så). finns inte något alls i världen å skriva ang the ark igår, orden kan ju inte täcka ett endaste dugg. förutom möjligen
"Tack för maten, den var god. Hälften spydde resten dog. Skoja bara.
Ni är världens festligaste och bästligaste band. Tack för allt. Vi ses i sängen"
det summerar väl det hela ganska bra.
hoppas ni mår bra, det gör jag. så otroligt mycket trots vad gårdagen ledde till. man kan väl inte få allt, i vilket fall känns det bara surrealistiskt hela grejen runt the ark så atte ja. vi ses i sängen!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0