persikaokej

kärlek och sånt där. lyssnar på lasse, alltid samma "svårt å sätta ord på känslorna. jag fattar alltihop fast inte alls och så utan skit i det, och lyssnar istället"-känslor. han är fin. jag borde plugga men tiden försvann och jag borde sova snart. eller jag vet inte. blir ju helt disorienterad av lasse gdmkösld,föls,m och av alla scenarion jag spelar upp i huvudet av diverse händelser. diverse är ett kul ord. disorientering är kul ibland. idag drack jag en massa kaffe och balanserade inte med tillräckligt med mat. blev skakig men lycklig.


annars då? känner att min blogg blir lite hård nu för tiden, tänker att jag ska anstränga mig för att inte göra den så, men den lyckas virvla sig tillbaka till det ändå. eller jag då. jag lyckas virvla mig tillbaka till det ändå. det kanske är okej ändå? vill mest sova nu för tiden. men känns som att man få ha sov-perioder också. om man känner för det, och jag gör väl det nu. gå och lägga mig med lasse och sova, vakna 10 album senare.

annars då nr2? saknar mitt långa hår och känner mig ytlig stundvis. korta stunder förvisso. imorgon är det rocklunda som gäller första lektionen. det blir nog bra. pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: frriiddiilojtottinusspaaH

det. är. snart. fredag. /fisk.

2011-09-14 @ 22:34:03
URL: http://frajzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0