när man blir förundrad över människors omtanke

heeeeeej bloggeeeeeen! igår fyllde jag år. det kan vara den finaste födelsedagen någonsin. jag träffade mina underbara vänner som gjorde det dom är bäst på; vara underbara. jag fick lite söta asbäst presenter.
av mina två buzar melina och loiz fick jag en massa ballonger. de skulle smällas. haha fasan av tanken att smälla ballonger. men jag gjorde det! och ut trillade små godisar och även små lappar med kärleksfulla meddelanden på. hur fina vänner? väldigt fantasifullt hehe.

jag spenderade inte min födelsedag hemma utan hos en viss hanna som hade inflyttningsfest. det tyckte jag var ett fint sätt att spendera sin födelsedag, och lägenheten var typ.. den mysigaste finaste ni kan tänka. väl där fick jag lite fler gratulationer och presenter av söta filurer. viktor kom och gav mig "SKÄGG - en hårresande guide" å sina och adams vägnar. det är då en bok. om skägg. HUR BRA???!?!
sist men inte minst kommer frida min fiskapa med en gigantisk claes ohlsson kasse. där i finns det massa smått och gott och underbart och inte nog med det, presenterna hade rim till.!!!!!!!

"För nästa år du på krogen skall ränna, alla pengar du ej på kläderna bränna.
En ful sak som underlättar för dig i det framtida livet. För vet du vad min sköna?
- att pojkar bjuder är inte alltid givet!"

rim till en liten sparbössa som var en gubbe med skylten "till systemet"

"När du ensam är, fyll något i den här"
rim till en kaffekopp då jag har blivit komplett galen kaffe.

jag vet inte hur de kan finnas i mitt liv eller riktigt vad jag gjort rätt för att förtjäna dem, men jag har nog världens absolut finaste vänner.

Kommentarer
Postat av: fridis

unge vet du vad du är bäst och därför har du fest(liga vänner)

2011-09-06 @ 07:23:58
URL: http://frajzi.blogg.se/
Postat av: :')

HAHAHAHA frida klarar inte ens av oss. hur kan vi samexistera i vår damphet? taggar till den 13onde. SÅ SJUKT HÅRTTTTTTTTT! tycker för övrigt om dina fina kommentarer på min persika!!

2011-09-06 @ 22:49:31
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0