vem kan så bra mixturer?

förstår inte hur mat kan påverka en så mycket okdpsofösdöodck har knappt ätit på hela dagen, minns inte när jag sist åt såhär dåligt men finns inte mycket å göra åt nu, och det känns som jag ska falla isär. både fysiskt och psykiskt, förstår inte?! kan vara för att jag inte bara har ätit ingen näring alls utan ersatt det med socker osv. fail much? ja. ja much fail! blöh. grammatik much? nej. nej inte grammatik much.

klargörande tillägg; jag har haft en fin dag. med fina saker och fina människor och en fin teater och varit lycklig för att mitt liv är ett fint liv och då är jag tacksam och glad. men alltså. brist på mat måste få påpekas i ett inlägg, därav ovanstående text. tack och kram!



vem har så bra mixturer mot all melankoli (från grekiskans μέλαινα χολος mélaina chólos, ’svart galla’. tack wikipedian för att du förgyller mitt liv med kunskap.)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0