trams!

tror jag dog flera gånger ikväll/idag. jättemånga gånger. zupermånga. tur att jag bara tror då (alltså lever jag fortfarande!). var på föreställningen vid namn "Föreställningen" på teatern, den var fantastisk och hjärtkrossande. och svårförstådd, om man ska tro tanterna som gick framför mig efter föreställningen - även de fick uppleva en av mina många "tror jag dör" stunder. konstig stund för dem, konstig stund för mig, men vem bryr sig i slutändan. vi var på en brabra, så bra, föreställning med obeskrivligt bra medverkande och då kan man inte klaga! konstiga sunder i foajén till trots!


världens bästa betty white. insåg sen att bilden faktiskt passade in i inlägget. men annars så är betty ändå alltid relevant!

hoppas ni mår bra annars!! det gör ju nog jag, har inte hämtat mig från dagen än (alls. inte alls) men ja. pussar på mina finaste vänner gör jag också (mentalt, typ. eller. skickar kärlek!). och på bloggläsare, för ni är ju söta vilka ni än är. pussar kanske är för intimt, då får ni en kram eller ett handslag i stället, upp till er!
ses imorgon. kraaaaaaaaaaaaaaaamstrams!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0