ordblahs

HEJ! vänner. imorse satte jag på ett asbäst rockband i bilden för att peppa upp mig lite för provet, mamma grinade surt och ville lyssna på queen istället
-varför lyssnar du på rock? det är ju inge bra.
nej, för queen är ju inte även ett rockband. vi är olika hon och jag, älskar henne mest ändå/för det. finaste mammor.

ang rubriken igår "hej! du såg ut som en räka men du var en björn!!" handlade den om faktum att man ibland ser en person, pojke, som är liten som en räka (det menar jag inte bokstavligen eller inisiuerande) i benämningen att om man skulle krama personen i frågan skulle det inte finnas så mycket att krama = mysfaktor sjunker. men så kommer man till kram-punkten och inser att personen är ASBRA på att kramas och är lika mysig som att krama en björn. what a surprise!! så det är historien bakom frasen "hej! du såg ut som en räka men var en björn!". det var allt. PUSSAR och kramAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0