söndags chips

haha är det komiskt eller mest lite sorgligt när man blir exkluderad från någonting man trodde att man var en del av? det beror väl på vem man är. och hur man väger saker. och så vidareeeeeh. men det är okej änrå, livet är sällan som man först tror, någonstans. så det är väl bara att gå vidare med allt, kanske ha mindre förväntningar (fast ändå inte alls ha mindre förväntningar, det är ju så tråkigt att ha låga förväntningar). det är bara lite konstigt när man tror något som inte alls visar sig stämma - trots att man tänkte på det som en självklarhet. kul att jag déjà vu:ar mig själv i detta nu. bottom line; boys will be boys, men girls will also be girls.

1.jessicAääÄAÄÄAÄaäaÄ suger på sin läpp frida-style bara för att testa
2. jessicAÅAÄAÅäaåaäAÅ skrattar åt sig själv för det såg kul ut
3. livsviktig dokumentation, håkan.


Kommentarer
Postat av: fridi

hahahaha snor .. suger på läppen och känner samhörighet. (När jag skriver "je" i sökfältet på google chrome kommer jag in på din blogg direkt. bästa stalkern)

2011-10-03 @ 09:50:33
URL: http://frajzi.blogg.se/
Postat av: je

och vilken stalker det är sen, finns det nån bättre??? ne. idag sa jag fisk och personen i frågan trodde jag sa wiskey.

(stalkar ju din blogg också. så även där lite samhörighet!)

2011-10-03 @ 20:40:45
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0