Alas, reality prohibits this.

tycker om måndagar och onsdagar, hatar tisdagar. de är ett ohälsosamt moment i min vecka (är relativt helt oprovocerat stressad hela tisdagarna, varför??!). greyäs på tv (skulle skriva grey's men det oavsiktila greyäs var kult) och det är bra trots att jag känner mig bortkopplad från denna säsong.
sen ärde body of proof, det är en sån serie jag blir arg på för att den tar upp tv tid när The Office inte ens visas på någon rimlig kanal under någon rimlig tid. det är en sån serie jag skulle bli arg på i vilket fall för den är brutalt dålig /tjej som tar tv på allt för stort allvar, överdriver det som redan är överdrivet och använder ordet "brutalt" för fritt. alla har vi våra brister. utom vissa undantag så som christopher waltz, han är la flawless.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0