ååh

vad gör kvinnan på de första tre bilderna??!?! frågar man sig då. 1. myser i sin kofta 2. 1 ännu mer 3. hamster, jag kan också.



ledsen ett slag över att mina ögon är olika stora. vad fan är det för fel?


läste precis ett fint sms när jag skulle ta bild = illusionen av en så konstlat blyg bild att den ville med.


släng ner nyckeln, min fina, och få mig av den här jävla gatan. har stått i regnet så länge att jag börjat krympa, att drunkna är inte så illa om det får en att drömma och hoppas på att en seglande båt ska komma.

och vi går ut och brinner upp i natten, och skyller allting på våra fyllehuven - undanflykter och självanklagan. jag ser domen i dina ögon, jag ser domen i dina ögon.

du kanske kommer förstå (?)

ser hela stan sjunka, som titanic med alla ljusen tända. en sån där natt då vi behöver någonting som hjälper en över svarta vatten.

och vi går ut och brinner upp i natten, och skyller allting på våra fyllehuven. "undanflykter och självanklagan", jag ser domen i dina ögon.
jag ser domen i dina ögon



jessica x inget smink eller fräsch-het + håkan =
jessica x bryrsigejdetärjuhåkan =
jessica + håkan =
lycka

Kommentarer
Postat av: fashionizztha

2 inlägg om håkan i rad, kärlekar detta!

2011-10-18 @ 17:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0