tänker inte citera nu för allt är för bra för att välja en enda fras.

får ett sms av fish som säger att jag SKA SÄTTA PÅ P3 FÖR DE SPELAR THE ARKS SISTA KONSERT. jag gör det och mitt hjärta brister och fylls av kärlek samtidigt när jag hör ola säga något i stil med "det är vårat testamente!" om It takes a fool to remain sane. deras sista konsert och allt runt omkring den var så himla fantastiskt och massamycket surrealistiskt. nu blev det här inlägget jobbigt och konstigt men poängen gick förhoppningsvis fram, the ark är obeskrivligt bäst. och, vi ses i sängen!

(do do do do what you wanna do, don't think twice, do what you have to do. do do do do, let your heart decide what you have to do, that's all there is to find)

Kommentarer
Postat av: frida med sömngubbar

nu saknar jag dig värsta mycke bafördeeeeeeee

2011-10-22 @ 01:37:38
URL: http://frajzi.blogg.se/
Postat av: sömngubbar var ett mysigt ord

hihihisesidagfish!

2011-10-23 @ 01:24:59
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/
Postat av: Melina

Omg lyssnade på låten samtidigt som jag läste do do do

2011-10-31 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0