kvällskvistens överraskningar

ser på nowhere boy, spontana känslor;
ÄR DET DÄR HAN FRÅN KICK-ASS? ÄR DET ÄR DET ÄR DET?
jag det var han. kan han sluta chocka mig med sitt utseende? vad är detta? hur kan filmindustrin kombinera en historia om john lennon med aaron johnson och sätta förväntningarna på livet längre bort än vintergatans ände?
james mcavoys fru är ju faktiskt inte duktig som skådespelare. jaha men hon kunde sjunga och spela gitarr. och så var hon väl söt. men hon spelar inte så bra /försöker övertala sig själv om något otroligt dumt, varför ska jag lägga mig i james mcavoys kärleksliv för???? att han är fantastiskt är ingen anledning.
aaron johnson kan spelar gitarr han med? jaha okej. tjarå.

EDITEDITAKUTEDIT!!!!!!!!!!!!: pojken från love actually är med och sjunger och spelar gitarr. vad är detta för film och varför har jag inte sett den förr? även; varför kan jag bli så exalterad över en film?? så många frågor så lite svar.


Kommentarer
Postat av: Månfare

sa ju att den var värd att idkas!

2011-10-26 @ 23:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0